PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | NI |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | ||||||
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
ŚCITT od 2004 r. posiada certyfikat zarządzania jakością ISO 9001. Co rok audytorzy kontrolują najważniejsze obszary działalności spółki. Sprawdzany jest m.in. zakres i jakość realizacji usług informacyjnych, szkoleniowych oraz doradczych w tym proinnowacyjnych. Zakończony właśnie audyt potwierdził, że system zarządzania instytucją spełnia wszystkie normy. Tym samym certyfikat ISO został utrzymany.
„Cieszymy się, ze udało nam się utrzymać certyfikat, który jest potwierdzeniem prawidłowości naszych działań i działalności zgodnie z określonymi procedurami. To także dowód na to, że stale się doskonalimy jako organizacja oraz świadczymy wysokiej jakości usługi.” – mówi Karol Kaczmarski, Prezes ŚCITT.
W tym roku spółka otrzymała certyfikat w zakresie realizacji usług informacyjnych, szkoleniowych i doradczych o charakterze rozwojowym oraz usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym, zgodnych z systemem Krajowego Systemu Usług koordynowanym przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości.
Źródło oraz więcej informacji na stronie: www.it.kielce.pl