Nasze publikacje

 

Newsletter

Sonda

Kalendarz

Dzisiaj jest: , 22 Grudnia 2024

PN WT ŚR CZ PT SO NI
01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Aktualności

Studenci promują swoją uczelnię

04-07-2013

Studenci Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania należącej do Klastra Instytucji Otoczenia Biznesu, Wschodniego Klastra Budowlanego i Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej biorą udział w przygotowywaniu kampanii promocyjnej, która ma na celu zachęcić młodych ludzi do przekraczania progów WSFiZ.

Zaczęło się od tego, że dziewięciu studentów zgłosiło się do działu marketingu i rekrutacji z zaoferowaniem swojej pomocy przy promocji. Na samym początku zaprojektowano plan działań marketingowych, wyznaczając poszczególne etapy.
– Każde nasze spotkanie zaczyna się od wystąpienia praktyka, potem przechodzimy do burzy mózgów i zapisywania własnych pomysłów – mówi Iwona Roszkowska, studentka II roku studiów II stopnia na kierunku Gospodarka przestrzenna. - Nic nie zastąpi satysfakcji, jaką czuje się, gdy cele są precyzyjnie wyznaczone, a zadania szczegółowo zaplanowane i można niebawem zobaczyć efekty własnej pracy.
Efekty pracy już widać. W Białymstoku stanął pierwszy billboard z banerem autorstwa studentów WSFiZ. - Promujemy naszą uczelnię hasłem: „Praktycznie WSFiZ“, ponieważ nauka nie opiera się tylko i wyłącznie na zdobywaniu wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim na praktyce – przekonuje Iwona Roszkowska.
Dzięki spotkaniom ze  specjalistami od reklamy studenci poznali zasady, jakimi należy kierować się wybierając formę reklamy. - Fotografia jest na pewno lepsza niż grafika, jest żywa, wywołuje więcej emocji i lepiej zapada w pamięć – podkreśla Iwona Roszkowska.
Na banerach internetowych są też prezentowane informacje o nowościach w ofercie WSFiZ. A są to: język rosyjski stosowany (w biznesie) i ekonomia. Już w najbliższym roku akademickim dołączą do pięciu dotychczasowych (Zarządzania, Finansów i rachunkowości, Informatyki i ekonometrii, Gospodarki przestrzennej oraz Filologii angielskiej).
Kampania promocyjna uczelni została zaprojektowana kompleksowo. Najbliższe wyzwanie to nagranie spotu telewizyjnego. I  choć najważniejszym celem kampanii promocyjnej jest zdobycie nowych studentów (rekrutacja ruszyła 3 czerwca i potrwa do końca września), reklama ma też charakter wizerunkowy.
– Nawet ktoś, kto jest już absolwentem i zobaczy billboard z twarzami swoich młodszych kolegów, będzie się czuł dumnie, że tu studiował – podkreśla Kateryna Bodashkina, uczestniczka projektu.

WSFiZ jest najstarszą uczelnią niepubliczną w regionie i jedną z najstarszych w Polsce. Powstała w 1993 roku. Oprócz ośrodka w Białymstoku, funkcjonuje też filia w Ełku i wydział zamiejscowy w Ostrowi Mazowieckiej. W 2013 roku, w rankingach „Perspektyw“ i „Rzeczpospolitej“, WSFiZ uplasowała się na pierwszym miejscu w regionie wśród niepublicznych uczelni magisterskich, a 12 czerwca 2013 roku przyznano uczelni tytuł Uczelni Liderów. 
Z okazji XX-lecia Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku  kandydaci, którzy zapiszą się do 31 lipca 2013 r. otrzymają 20 % zniżki w pierwszej racie czesnego.

Szczegółowe informacje www.wsfiz.edu.pl.