PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | NI |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | ||||||
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Studenci Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania należącej do Klastra Instytucji Otoczenia Biznesu, Wschodniego Klastra Budowlanego i Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej biorą udział w przygotowywaniu kampanii promocyjnej, która ma na celu zachęcić młodych ludzi do przekraczania progów WSFiZ.
Zaczęło się od tego, że dziewięciu studentów zgłosiło się do działu marketingu i rekrutacji z zaoferowaniem swojej pomocy przy promocji. Na samym początku zaprojektowano plan działań marketingowych, wyznaczając poszczególne etapy.
– Każde nasze spotkanie zaczyna się od wystąpienia praktyka, potem przechodzimy do burzy mózgów i zapisywania własnych pomysłów – mówi Iwona Roszkowska, studentka II roku studiów II stopnia na kierunku Gospodarka przestrzenna. - Nic nie zastąpi satysfakcji, jaką czuje się, gdy cele są precyzyjnie wyznaczone, a zadania szczegółowo zaplanowane i można niebawem zobaczyć efekty własnej pracy.
Efekty pracy już widać. W Białymstoku stanął pierwszy billboard z banerem autorstwa studentów WSFiZ. - Promujemy naszą uczelnię hasłem: „Praktycznie WSFiZ“, ponieważ nauka nie opiera się tylko i wyłącznie na zdobywaniu wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim na praktyce – przekonuje Iwona Roszkowska.
Dzięki spotkaniom ze specjalistami od reklamy studenci poznali zasady, jakimi należy kierować się wybierając formę reklamy. - Fotografia jest na pewno lepsza niż grafika, jest żywa, wywołuje więcej emocji i lepiej zapada w pamięć – podkreśla Iwona Roszkowska.
Na banerach internetowych są też prezentowane informacje o nowościach w ofercie WSFiZ. A są to: język rosyjski stosowany (w biznesie) i ekonomia. Już w najbliższym roku akademickim dołączą do pięciu dotychczasowych (Zarządzania, Finansów i rachunkowości, Informatyki i ekonometrii, Gospodarki przestrzennej oraz Filologii angielskiej).
Kampania promocyjna uczelni została zaprojektowana kompleksowo. Najbliższe wyzwanie to nagranie spotu telewizyjnego. I choć najważniejszym celem kampanii promocyjnej jest zdobycie nowych studentów (rekrutacja ruszyła 3 czerwca i potrwa do końca września), reklama ma też charakter wizerunkowy.
– Nawet ktoś, kto jest już absolwentem i zobaczy billboard z twarzami swoich młodszych kolegów, będzie się czuł dumnie, że tu studiował – podkreśla Kateryna Bodashkina, uczestniczka projektu.
WSFiZ jest najstarszą uczelnią niepubliczną w regionie i jedną z najstarszych w Polsce. Powstała w 1993 roku. Oprócz ośrodka w Białymstoku, funkcjonuje też filia w Ełku i wydział zamiejscowy w Ostrowi Mazowieckiej. W 2013 roku, w rankingach „Perspektyw“ i „Rzeczpospolitej“, WSFiZ uplasowała się na pierwszym miejscu w regionie wśród niepublicznych uczelni magisterskich, a 12 czerwca 2013 roku przyznano uczelni tytuł Uczelni Liderów.
Z okazji XX-lecia Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku kandydaci, którzy zapiszą się do 31 lipca 2013 r. otrzymają 20 % zniżki w pierwszej racie czesnego.
Szczegółowe informacje www.wsfiz.edu.pl.