PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | NI |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | ||
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Związki zawodowe równa się strajk, a przynajmniej bunt. Tak o organizacjach pracowniczych myśli wielu pracodawców. Silne organizacje zrzeszające pracowników bywają nocnym koszmarem wielu właścicieli firm. Czy rzeczywiście związki zawodowe są reliktem starych czasów, stojąc na straży dawnego porządku, za nic mając trendy współczesnej ekonomii czy może w czasach wyjątkowo konkurencyjnej gospodarki są ostatnim bastionem walki o pracownicze prawa? Na to pytanie trudno odpowiedzieć, bo twarzy związków zawodowych jest tyle ile tychże organizacji.
WięcejPlanowanie działań public relations powinno być poprzedzone precyzyjnym określeniem oczekiwań przedsiębiorstwa oraz opracowaniem sposobów i wskaźników, jakie posłużą do zbadania efektów tych działań. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych przyszłych niedomówień czy rozczarowania. Przedstawienie konkretnych, mierzalnych korzyści to mocny argument przemawiający np. za zwiększeniem budżetu na działalność PR. Precyzyjnie określone potrzeby i oczekiwania to również baza do stworzenia efektywnej strategii i wyboru właściwych narzędzi do jej realizacji.
WięcejSpecjaliści od marketingu są świadomi tego, że opakowanie produktów już dawno przestało być jedynie zewnętrzną osłoną, chroniącą towar. Nie służy ono już tylko i wyłącznie ułatwieniu pracy podczas przechowywania w magazynach, w transporcie. Nie stanowi wyłącznie „miarki” umożliwiającej sprzedaż w określonych, jednakowych porcjach. Opakowanie jest obecnie istotnym elementem kreowania marki produktu oraz budowania jego wizerunku.
WięcejProces coachingu stwarza możliwość autorefleksji, odkrywania mocnych stron i opracowania skutecznych strategii działania, które są podstawą do dokonywania konstruktywnych zmian i osiągania zamierzonych celów.
Więcej