Nasze publikacje

 

Newsletter

Sonda

Kalendarz

Dzisiaj jest: , 22 Grudnia 2024

PN WT ŚR CZ PT SO NI
01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Firma w internecie

Porozmawiajmy o skutecznej reklamie

12-03-2014

Czy wiesz, że za część ceny jednej reklamy prasowej, możesz zorganizować całą akcję, w wyniku której z Twoją ofertą zapoznają się setki, a może nawet tysiące potencjalnych Klientów?

Więcej

Biznesowe portale społecznościowe - rozwiązania na XXI w.

22-08-2013

Dzisiejszy użytkownik Internetu przestaje być zwykłym eksploratorem, staje się twórcą. Pragnie zaspokojenia nie tylko potrzeb praktycznych ale i kreatywnych. Silna presja ze strony otoczenia, by być przebojowym i niepowtarzalnym, wykreowała nowego użytkownika Internetu - aktywnego na portalach społecznościowych, udzielającego się na forum, dokumentującego swoje osiągnięcia za pomocą zdjęć. Modne stało się posiadanie rozbudowanego profilu, długiej listy znajomych czy bogatej galerii. Trend ten obserwuje się również wśród przedsiębiorców.

Więcej

Social Media w polskim biznesie

10-05-2013

Czasy współczesne w branży IT określa się terminem Web 2.0. oznaczającym epokę, w której użytkownicy są w równym stopniu twórcami informacji i odbiorcami. To zdecydowanie zmienia proporcje między nimi, a właścicielami serwisów, których sukces jest uzależniony od aktywności internautów. Do głównych narzędzi Web 2.0 należą serwisy społecznościowe, które skupiają setki milionów użytkowników na całym świecie. Tylko w naszym kraju z usług Facebook'a korzysta blisko 10 milionów osób. Pytanie brzmi: czy Social Media sprzyjają polskiemu biznesowi?

Więcej

Polacy oczekują od firm rzeczowych informacji zamiast reklam

19-04-2012

Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firm, wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn www.

Więcej

Internet najtańszym sposobem robienia zakupów

16-02-2011

Zakupy przez Internet cieszą się coraz większą popularnością. Miejscem, gdzie użytkownicy najczęściej dokonują zakupów są serwisy aukcyjne. Tylko trochę mniejszym zainteresowaniem mogą pochwalić się sklepy internetowe. Według raportu IAB "Internet 2010" aż 80% użytkowników kupuje na aukcjach internetowych, nieco mniej, bo 68% w e-sklepach.

Więcej

Twoja strona www powinna być dochodowa

05-01-2011

Strona internetowa reprezentuje firmę, tym samym w bardzo dużym stopniu przyczynia się do budowania jej pozytywnego wizerunku, poniekąd świadczy również o jakości proponowanych usług. Dlatego też w naszych działaniach stawiamy przede wszystkim na profesjonalizm. Ze swojej strony proponujemy, jak również gwarantujemy zbudowanie takiego wizerunku specjalnie pod kątem Państwa potrzeb oraz wymagań.

Więcej