PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | NI |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | ||||||
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Czy wiesz, że za część ceny jednej reklamy prasowej, możesz zorganizować całą akcję, w wyniku której z Twoją ofertą zapoznają się setki, a może nawet tysiące potencjalnych Klientów?
WięcejDzisiejszy użytkownik Internetu przestaje być zwykłym eksploratorem, staje się twórcą. Pragnie zaspokojenia nie tylko potrzeb praktycznych ale i kreatywnych. Silna presja ze strony otoczenia, by być przebojowym i niepowtarzalnym, wykreowała nowego użytkownika Internetu - aktywnego na portalach społecznościowych, udzielającego się na forum, dokumentującego swoje osiągnięcia za pomocą zdjęć. Modne stało się posiadanie rozbudowanego profilu, długiej listy znajomych czy bogatej galerii. Trend ten obserwuje się również wśród przedsiębiorców.
WięcejCzasy współczesne w branży IT określa się terminem Web 2.0. oznaczającym epokę, w której użytkownicy są w równym stopniu twórcami informacji i odbiorcami. To zdecydowanie zmienia proporcje między nimi, a właścicielami serwisów, których sukces jest uzależniony od aktywności internautów. Do głównych narzędzi Web 2.0 należą serwisy społecznościowe, które skupiają setki milionów użytkowników na całym świecie. Tylko w naszym kraju z usług Facebook'a korzysta blisko 10 milionów osób. Pytanie brzmi: czy Social Media sprzyjają polskiemu biznesowi?
WięcejCeny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firm, wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn www.
WięcejZakupy przez Internet cieszą się coraz większą popularnością. Miejscem, gdzie użytkownicy najczęściej dokonują zakupów są serwisy aukcyjne. Tylko trochę mniejszym zainteresowaniem mogą pochwalić się sklepy internetowe. Według raportu IAB "Internet 2010" aż 80% użytkowników kupuje na aukcjach internetowych, nieco mniej, bo 68% w e-sklepach.
WięcejStrona internetowa reprezentuje firmę, tym samym w bardzo dużym stopniu przyczynia się do budowania jej pozytywnego wizerunku, poniekąd świadczy również o jakości proponowanych usług. Dlatego też w naszych działaniach stawiamy przede wszystkim na profesjonalizm. Ze swojej strony proponujemy, jak również gwarantujemy zbudowanie takiego wizerunku specjalnie pod kątem Państwa potrzeb oraz wymagań.
Więcej