PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | NI |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
E-marketing, czyli marketing internetowy, pretenduje dziś do miana jednego z najważniejszych dostępnych kanałów marketingu. Promujący się przedsiębiorcy mogą wybierać spośród wielu jego narzędzi, przy czym charakterystyczne dla e-marketing jest to, że wciąż powstają nowe, z kolei inne zanikają w bardzo szybkim tempie. Przy właściwym ich doborze i wykorzystaniu praktycznie nie można nie odnieść sukcesu.
WięcejDynamiczny rozwój Internetu pociągnął za sobą wzrost zainteresowania prowadzeniem działalności gospodarczej w sieci. Obiecującą karierę robi w ostatnich latach e-commerce, a szczególnie jedna z jego form – sklepy internetowe. Przedsiębiorcy upatrują w nich przysłowiowej „żyły złota”, kupujący natomiast cieszą się komfortem, jaki niewątpliwie dają zakupy dokonywane bez wychodzenia z domu oraz niższymi cenami, które oferują e-sklepy.
WięcejMarka sama w sobie jest już pewną wartością firmy. Ale aby móc odnieść w pełni satysfakcjonujący sukces nie możemy jedynie powielać sprawdzonych już pomysłów, ponieważ w pewnym momencie klient znudzi się naszymi działaniami i odejdzie do konkurencji. Naśladownictwo na dłuższa metę przynosi więcej strat niż korzyści, przede wszystkim w złym świetle stawiając producenta.
Więcej